Regulamin

 Regulamin PLATFORMY DO ZAKUPÓW HURTOWYCH SPORT COMPANY POLSKA

    Podmiot gospodarczy odpowiedzialny za obsługę sklepów:
Sport Company ul. Dworcowa 6  89-642 Rytel
NIP: 967-017-51-14  data powstania 2003 rok.

    Pełny dostęp do funkcji sklepu, możliwość składania zamówień mają tylko zarejestrowane firmy.
  Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego skontaktuje się z Państwem pracownik odpowiedzialny za zakupy hurtowe i zweryfikuje zasadność współpracy oraz przydzieli ew. warunki zakupu.
  NIE OBSŁUGUJEMY KLIENTÓW DETALICZNYCH !
    Twoje dane nie będą udostępniane osobom trzecim ani innym firmom. Każdy klient ma wgląd w swoje dane i może je w każdej chwili zmodyfikować/usunąć z naszej bazy.
    Minimalna kwota zamówienia to 1000 zł brutto.
Zamówienia za towar wartości powyżej 1000 zł realizujemy na nasz koszt.
Warunki wysyłki dla zamówień zagranicznych ustalamy indywidualnie.
Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST. Wysyłka zamówień złożonych do godz. 11.00 następuje jeszcze tego samego dnia.  Realizacja zlecenia trwa zazwyczaj 24 godz. jednak przewoźnik  zastrzega sobie czas realizacji do 3 dni roboczych.
Cena za przesyłki poniżej 1000zł brutto – 9,90 zł .
Kwota za przesyłkę doliczona jest do faktury za towar.
    Towary o dużym gabarycie/kubaturze wysyłamy po wcześniejszej indywidualnej wycenie wysyłki i ustaleniu jej kosztów transportu. Nawet jeżeli system nie naliczy powiększonych kosztów transportu na duże towary nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu poinformowania o kosztach wysyłki.
 Numer naszego rachunku bankowego: Sport Company Polska ul. Dworcowa 3  89-642 Rytel

ALIOR BANK ODDZIAŁ W CHOJNICACH  NR    55 2490 0005 0000 4500 2714 5517


Przy wpłatach z góry na konto prosimy o podanie numeru zamówienia i nazwy firmy,  nazwiska zamawiającego. Zamówienia złożone z opcją „wpłata z góry” są automatycznie anulowane w przypadku braku płatności w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

                     Reklamacje:

     Reklamowany towar nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych w tym szczególności potwierdzających próbę samodzielnej naprawy przez klienta lub inne nieupoważnione do tego osoby. Stwierdzenie takiej ingerencji powoduje utratę gwarancji i prawa do reklamacji .
Reklamacje - konieczny dołączony dokument potwierdzający zakup przez klienta-paragon(kopia) faktura nr oraz wypełniony formularz reklamacji (pobierz formularz reklamacji).

    Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych lub w wybranych przypadkach zbiorczo o ile reguluje to oddzielna umowa. Pieniądze zwracane są przelewem bankowym na wskazany wcześniej rachunek do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
 Nie ponosimy kosztów przesyłania do nas produktów reklamacyjnych stąd możliwość ustaleń przesyłania reklamacji zbiorczo. Zwrot naprawionego/zastępczego towaru odbywa się na koszt naszej firmy, o ile reklamacja znalazła uzasadnienie. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar zwracany jest na koszt klienta.
    Nie odpowiadamy za przesyłki uszkodzone w transporcie lub naruszone przez osoby trzecie, jeśli klient swym podpisem potwierdzi ich odbiór. Prosimy   Koniecznie  Sprawdzaj otrzymany towar przy kurierze ,jeśli widzisz jakieś uszkodzenia ,braki w paczce  zaznacz na liście przewozowym u kuriera w przeciwnym razie trudno będzie uznać reklamację dotyczącą uszkodzeń braków w transporcie.
 Protokół uszkodzenia /braku stanowi podstawę do dalszych roszczeń.

UWAGA! Bez wcześniejszych uzgodnień pisemnych nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem.